APA ADA DALAM KUALI MEK ANA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Sunday, August 23, 2009

APA ADA DALAM KUALI MEK ANA

ni menu utama berbukak harini..asben jenis tak makan nasik..so aku goreng lah mee kat dia..
aku ni buleh bilang ngn jari berapa kali buat mee hehe
aku ni rajin jer nak masak tapi tu ler...gangguan2 semasa masak tu yg aku tak leh fokus..
sat gi adik nanges nak susu..satgi aiman pulak..masalahnya depa nak aku gak tu layan..ngn bapak tak mau..


goreng masuk apa yg ada ..tomato tak dak


dah siap dihidang...cili merah tak dak pulak nak tabur wat hiasan



sambal tumis udang ..
asben tak makan pon :( ..dia diet udang..kolestrol huhuhu
aku nk kena perabih sahur esok makan yg ni jer la

8 comments:

Em's Family said...

Udang itu sangat menjilat jari :D

dekja78 said...

wuiiyyooo ana masak tu..hihihi..cayalah ana..nnt boleh kita org mai umah..

kirana said...

mira,
eh dah tukar profile ek

k.imah,
hihi praktis2 ..nnt org mai tak gabra sgt

shahi said...

bila nak jemput kami berbuka di VH nie????

genny da bomb said...

aku makan mee goreng ari 1st hihihihi..tapi masak gak nasik lauk simple2 ja..

genny da bomb said...
This comment has been removed by the author.
mama uzma said...

hmm udang tuh...
sodap...

baru plan nak masak petang ni...
hihi...

kirana said...

k.shahi,
hiksss malu aihhh..tunggu laa bla umah dah siap elok2 sket..tak malu sgt

geni,
hang dapur baru..kena rajin masak :P

mama uzma,
masak jgn tak masak..
tp akak suka goreng kunyit +cilipadi jer

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin