SERVIS PENGHANTARAN GAS MEMASAK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, August 7, 2009

SERVIS PENGHANTARAN GAS MEMASAK

untuk org2 seremban 2 dan sekitarnya

kali ni aku nk tepek kat sini..sebab dulu masa gas aku habis..jenuh carik google tak jumpa org nak hantar gas ke rumah..terpaksa si asben pegi kedai..angkat beli bwk balik..cian dia..

ada la iklan gini sampai..aku amik nombor save dlm hp..pastu buang iklannya..
pastu bila call nak suruh hantar...salah nombor pulak...haru nak carik balik iklan yg dah buang ntah ke mana

ada la lori antar gas lalu hari2 tertentu..tapi time lalu tu gas tak habis pulak..
gas umah aku setahun lebih guna baru habis hehehe

tulis sekalik lagik nombornya
012 6382481

6 comments:

AyunasiA said...

eh eh, macam saing pulak kiter. aku nyer abis ari selasa, tengah goreng ikan keli dan tumis lada. tapi aku nyer dalam setahun ni dah 2 tong. kira menang la ek? dan terbukti sesuatu di situ hikhik

genny da bomb said...

huishh setahun lebih abis ekk.hihihihi..aku tatau la gas aku kali ni tahan bape lama plak..masuk umah sini beli yang baru jual gas lama..mmg elok2 abis masa aku pindah dulu hehehe..

so dah 3bulan lebih dh la..aku nk tgk bape lama abis haha

my little family said...

guna setahun baru abis? bia betul ni..akak pun baru je Jumaat lepas p tukar sbb mlm tu dah abis.. :-)

my little family said...

akak br 2 bulan guna dah abis... teruknya...huhu

kirana said...

ayu,
ko cuba buktikan apa?hihihi aku tauuu nk kata aku kurang rajin masak dari ko la tu :P

geni,
aku angkut dari umah sewa lama geni oiii dah tak habis2..
hang mesti tahan lama kat umah baru..sbb hg kata kereje dok beli jer :P

k.ayu,
betui la kak..ntah2 lebih lagik eheh..tarikh yg lekat kat tong tu pon dah pudar

eh kayu 2 blan skalik?mmg rajinsungguh masak ni

my little family said...

Ana, rajin msk air..hahahahaha..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin