TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR..... | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Sunday, August 23, 2009

TERLAJAK PERAHU BOLEH DIUNDUR.....

TERLAJAK TIDOQ....TAK BANGUN SAHUUUURRR!!!!

org kedah panggey sahur= soq (souq)
balik kedah nnt hang cakap "mak nnt kejut sahur ek"
huishhhhh mcm dah lupa negeri la pulak kan

"mak nnti gerak cek bangkit soq naa" ..haaa ni baru betui slang kedah


ok ..merapu

semua orang dok cete ramadhan kan..aku nk bgtau gak
harini hari kedua kami berdua tak bangun sahur huhuhuu...

mlm pertama
anak demam..bangun sejam sekali lap2 kepala ..samapi kul 3.pastu tertido sampai kul 6
alarm bunyi ke idok aku tak dengar
ngan aiman dok mengigau nanges..huhuhuhu meman tidoq tak senang la selagik anak tak besaq..


mlm kedua
tidor dah awal..tapii ..hihihi
aku rasa handphone aku bengong..la tiba2 salahkan handphone
terjaga 530...terus kejut bapak..terkam turun bwh buat milo terus minum ngn big apple donut sebijik..kurma sebijik

yg kecian laki aku la...dia berbuka dah tak makan nasik..beli bihun soto..tak habis..tak sedap katanya...harapkan murtabak jer..
aku ok lagik la..dah belasah nasik bertambah2...sila maklum..aku nyusukan aisya ..huish..lapaq tergedik2 tau

semalam bwk aisya gi klinik..pastu lalu pasar ramadhan..ramainya orang..macam takder apa2 yg berlaku pon...hmmmmm
aku gi jusco..lengang jer..parking senang lenang...selalu wiken jangan harap nak dapat parking bawah...nanti saya tayang new thermopot :)

6 comments:

KV said...

mmg kalo anak kecik tak menyempat jer. Akak anak dh besar ni pun letihhhh!!

my little family said...

selamat posa-lupa nk wish.. akak 1st day sahur tu kn dera goreng daging. haha..dah la tgh2 potong daging mlm tu tiba2 xde karan..kul 1.30am br ada.. bgn balik 4.30 mamai2 p goreng ..haha

cikda said...

ana
aku pun gi jusco midvalley hari nie..
xramai pun org..org blum shopping raya kot..cina jek yg byk shopping..

genny da bomb said...

pakat2 serbu jusco ka..aku pn pi jusco tadi..tapi aku tak serbu tgk baju lagi pun..pi sekilas kejap ja beli benda penting..

aku tak pi pasar ramadan lagi ni..bila taktau nk pi..makan apa yang ada ja..

kirana said...

kv,
huhuhu..besar karang anak2 buat perangai mmg nak kena pelekung hihi

k.ayu,
sib baik tak hiris jari masa karan tak dak tu :)


aida,
aku pon gi tuju beli barang nk beli.tak dak pulak..tak sempat nk rayau aihhh..tak puas sungguh

geni,
aku pi carik thermopot..nak harap asben takut nnt tak kena pilihan aku hihi

mama uzma said...

klu dapat voucher jusco lagi best gi..hihi....

x berkesempatan nak shopping lg...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin