WALLET KU BERUSIA 6 TAHUN | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 12, 2009

WALLET KU BERUSIA 6 TAHUN


ini adalah wallet saya yg dibeli pada tahun 2002 kot..ke 2003 gitu la
kira2 6 tahun sudah usianya..
sudah terkoyak pon tempat letak coin tu..yg lain2 masih elok lagik

1.daripada cerita ni ,kesimpulan yg boleh dibuat ialah
-saya adalah seorang yg berjimat cermat..tidak boros..saya telah buktikan pakai sampai rosak :)..sapa nak lawan saya berapa lama pakai wallet?sila tunjuk
-saya perlu wallet baru
-saya seorang yang setia...tidak suka tukar2.. ehem2


2.sebenarnya saya telah beli wallet baruuuuu ...yeeahhhhhhhaaa..
huraian perenggan satu diatas adalah ayat utk membela diri kalau2 suami menyinga..hihi..mana ada..suamiku tak penah menyinga...perli sket2 jer
tapi dia ada tanya jugak harga berapa aku beli....tanya jer..kot le nk hulur2 sekeping dua keping hehehe..nak kena pelekung ..nak pau laki tak habis2

3.gambar wallet baru saya ada..tp saya malu nak tunjuk..hahha saya mmg gedik gini
yg penting ..matching ngn henbeg saya :)
walaupon yg sebenarnya saya nak yg ini
tapi harganya huhuuhhuu .lupakan saja niat mu

naza,ko nak tengok..meh le tengok live hihihi :)
k.tuuutt pon dah terkena tempias wallet baru ku ...

18 comments:

Abang Long said...

Cuba pakai beg uncang pula. Senang untuk simpan duit syiling. :)

shaifulsafar said...

maklumlah.... org tu dapat bonus.... hehehe...

dekja78 said...

Bnyk betul godaan dan cabaran kita yg dok sebelah die ni...setakat ni belum terpengaruh utk beli wallet yg sama..hehehehe

shahirina said...

sib baik... Shahi duk jauh.. hahahahahah...... setakat nie selamat lagi...

contactlens said...

nk lawan bleh?hihi..saya nyer wallet pn tahan 7,8 tahun gak tu..alhamdulilah jaga elok..

p/s:nk post gmbr wallet baru pn apa salahnye..:P

genny da bomb said...

aku ada....pakai wallet yang sama dari 2004..tak rosak lagi pun..hehehe..aku malassss nk shopping benda2 alah ni..suma yang aku ada suma org bagi..takde aku bli sdiri..

mama uzma said...

uishh...
bagus la akak ni...
org kata pakai sampai habis...

iena mmg x penah nak pakai tahan lama2 mcm akak..paling lama pun setahun kot..pastu beli baru..sbb apa...??sbb x tahan ngan godaan..keh3...

Ibu Emir said...

mira pun beg duit tengah lunyai, tunggu mase je nak beli baru.. tengok la camamne

** Perfect Love ** said...

yg lama tu tinggi nilai sentimentalnya heheheh
salam kenal ;-)

cikda said...

ana..
aku jenis yg malas nak beli wallet dgn h/bag..payah nak jumpa yg berkenan..wallet skrg ade kot 2thn..

NaZa said...

kak tuuutt dah order lom? xlama lg yg sebelah tu pun berjangkit la sbb dah sebelah menyebelah dh ada wallet baru. ekekek

my little family said...

intro tu yg mahai tu..dah agak dah td..hahaha..tp best gak..usha brg dapat..akak ni setakat usha je la..huhu kempunan lagi..hahaha

Fariza said...

wah bagusnye...6 tahun boleh jaga wallet...kak ana ni mesti seorang yang cermat...pandai menjaga barang...aheh

Fariza said...

wah bagusnye...6 tahun boleh jaga wallet...kak ana ni mesti seorang yang cermat...pandai menjaga barang...aheh

kirana said...

huhuuhu koranggggggg..aku dah jwab satu2 komen korang..tiba2 tak leh post pulakk..
aduh tekanan nk taip balik...

buzzybug said...

purse x digunakan mmg la elok je. hehehe... dah barang suma masuk dlm handbag. :P

kirana said...

niza,
dengki aaa tu :P

buzzybug said...

tak dengki. sbb purse kite pun sama gak. duit masuk dalam poket seluar jeans aje.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin