60% plan dilaksanakan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Tuesday, August 19, 2008

60% plan dilaksanakan

igt entry aku plan utk wiken baru ni...?

meh review balik hihihi...
-mlm ni..kemas umah..lipat baju yg dah menggunung >>tak buat pon mlm tu...sker jer lipat..selebihnya asben settelkan esoknya

-esok pagi2..nak bangun awal..gi s2 city park.. >>tak la awal pon..kul 830 dok golek lagi..asben bgn awal tgk olimpik..cesss bukan nk kejut aku tapi still pegi taman jugak la

-biar bapak kejar aiman berlari2 kat sana.. tujuan asal..nak suruh asben jogging.. >> aiman berlari2 ke kolam jerrrrr..sudahnya tak berjogging la

-aku berangan nk bwk tikar..bentang sambil bekfes kat sana jer...pahtu tgk anak main bola ..bg aiman puas main bola kat padang..tapi ada tasik...sure aiman nk ke tasik jer nnt...huhu kena jauhkan dari tasik ni.. >> bekfes kat kedai jee..tikar mmg bwk pon..aku bentang baca paper..mkn buah duku...aiman tendang bola 2 3 kali pahtu blahhh..

-lepas gi taman..gi check umah...pahtu kalo aiman good mood ..nak gi jakel survey2 kain langsir..smlm dah survey kat macy... >>gi check umah jer...penatttt tak larat nk gi jakel dahhh

-hari ahad...nak berehatttttttttttttttt..owh letih sungguh rasa >>tak rehattttttt!balik melaka




ada la 2 3 kali dia kejar..kami sampai pon dah kul 10..dah panas jugak

bapak dah ready nak jogging konon2

pahtu ...cuba tgk..bola kemana..aiman ke mana...tak diendahkan langsung bola tu

oooo..depa mai sini..aku terpaksa la tinggal barang2 kejap ..cari derang gi mana...jauh tu tasik..aiman nampak aja

tgk tu...dia nak pi mana pulak tu



huish...tak sabar2 nk turun tu...


lepak sini saja la 2 branak ni...aku melayan paper di bwh pokok..hehe...

burung apa?

kejap jer kat taman..pastu cam mendung nak ujan..terus kemas brg nk gi check umah..
tapi tak ujan pulak lepas tuuuu



so kira plan aku bjaya la jugak diikuti....tp aku tak plan utk malam kan...
bila tak plan jadilah malam yg malang pada malam itu...sob sob sob..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin