cuba jerrrr ..no harm | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, August 4, 2008

cuba jerrrr ..no harm

dah alang2 aiman mmg minum susu dugro ni kan..dari terbuang jer pelastik..baik aku anto ni..tak rugi pon..just rugi duit cuci gambor 50sen n duit setem 30 sen :) ..
aku antor pon sbb tak dak slogan..kalo ber slogan mmg tak anto dahhhhhh

tu yg pagi tu kami sebok dok mencari gambar nk cuci....betapa seboknya smpai kat umah tak sempat nk cari together2...bukan aku yg sebok..en ali tu...standby balik lewat mlm..so masa mana nk berdiskusi

dah alang2 cari gambar..cari la gambar2 lain yg nak dicuci...jaraaaaaannnnnng betul cuci gambar..dok berlonggok dlm notebook ja..ni kira kali kedua aku cuci..siap leh kira tu brp kali cuci


ni penyertaan pertama..nnt nk antor lagi..cam ner derang nak judge ntah ler..budak2 aku tgk seme ceria jerrr...mmg ikut luck la kot

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin