tayar pancit | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 6, 2008

tayar pancit

kami on the way nak gi anto mak ayah aku ke umah akak aku kat melawati nun..sementara tu singgah ler tgk umah...nk tunjuk umah kat parent ..ewahhh bangga tau ada umah sendiri :)
dah sampai tu kami pon kluar la tgk sekeliling ..masa nk balik nk masuk kete ayah aku perasan tayar kempis...

sib baik ler pancit kat sini....tak dak kete lalu lalang ..kalo kat tgh jalan ker...jenuh


barang2 dikeluarkan ..nk kluarkan tayar spare



aiman dan tok

mempraktikkan ilmu menukar tayar..aku mmg tak reti dan tak dak kudrat..masa amik lesen tu pon tak dak ajar pon


ewahh..cam ada eperience ja en ali ni... :)



aiman memberi sokongan padu...




dah tak larat tuggu,..



ni ler puncanyaaaa..
tak tau la kat mana kena..kat ampangan ke..masa tu berenti depan workshop amik baju aku..mana la tau skru2 bertaburan kat depan kedai tu..
atau pon masa pi tgk jalan masuk umah baru tu....

1 comment:

buzzybug said...

kte pun penah tayar kena paku camtu. masa balik kampung dari penang. nasib baik time tu dah sampai umah... kalo tak, memang menangis laa kite kat highway tu... huhu...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin