aktiviti utk esok | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, August 15, 2008

aktiviti utk esok

yeayyyy arini jumaat..esok cuti yuhuuuuuuu...
memandangkan asben kena postpone gi kedah..so aku dah ada plan utk esok...

-mlm ni..kemas umah..lipat baju yg dah menggunung
-esok pagi2..nak bangun awal..gi s2 city park..biar bapak kejar aiman berlari2 kat sana..
tujuan asal..nak suruh asben jogging..hehehe ..dia ajak aku main badminton..camner la aku nk main...lupa kot aku ni berbadan dua...
aku dah risau ngn tahap kekembangan asben..ramai kwn aku dah tegur asben tembam ....bukan apa..aku takut kolestrol ke apa ke..skrg ni org laki masuk 40-an jer dah sakit jantung ..takut2

-aku berangan nk bwk tikar..bentang sambil bekfes kat sana jer...pahtu tgk anak main bola ..bg aiman puas main bola kat padang..tapi ada tasik...sure aiman nk ke tasik jer nnt...huhu kena jauhkan dari tasik ni..

-lepas gi taman..gi check umah...pahtu kalo aiman good mood ..nak gi jakel survey2 kain langsir..smlm dah survey kat macy...

-hari ahad...nak berehatttttttttttttttt..owh letih sungguh rasa

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin