surprise katanya | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 27, 2008

surprise katanya


gambar sekadar hiasan

semalam aku saja gatai nk merajok ngn asben hihihi ...ala dah kena tinggalkan..mula la nk sensitip sket..hahaha..kisahnya dia tak reply sms aku...aku tau la bizi..tp takkan tak sempat nk baca sms kot..huhuhhuhu..pastu aku majok la...dia call aku tak angkat :) ..sms aku tak balas...

kul 10 mlm aku dah masuk tido..sib baik aiman dgr kata..kalo bapak takda ..dia ikut jer ckp aku..time tido..dia tido ...aku dah selsema mmg ngntuk ler....

pastu dgr bunyi call..aku igt alarm hp..aku mamai sembunyikan bwh bantal...hihhi

tiba2...ada org kejut aku...huh terkejut aku..lampu terang benderang...bior betul..abang ke ni

hmmm...aku bgn tgk jam 1245 ...hurmmmmm...pastu yg majok ptg tadi terus tak jadi nk majok hehehe...aku tny nape tak bgtau balik arini...nk wat surprise katanya..cehhhhhh...tp aku syiok la..sbb balik awal dari tarikh sbenar...hehhehee...

sbnarnyya aku sms bgtau rasa cam nak demam...hehehe..pastu dia balik dia kata tak demam pon... :P biasa la bila dok jauh2 ni..macam2 ler rasa

4 comments:

NaZa said...

acece.. majuk2 manja la tu... :p ko xrasa ke tah2 org ceroboh umah ke? haha.. aku slalu camtu klu asben aku balik mlm2 buta, mula la pk bukan2.

Fiza Vogue said...

huhuhu... kite pon samer... biler asben o/station mula lah... tah hape2 la kn... kui kui kui

Faina Arisya said...

off topic sat..

ada masa jawab tag eh..

mummysya said...

nak bermanja lah tu....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin