gi fun fair senawang | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 6, 2008

gi fun fair senawang

***kualiti gambar sgt tak memuaskan..guna hp camera

mgu ni tiap2 malam kuar..isnin mlm gi jusco ...smlm gi giant lak..
aku nk beli bedak..tak terbeli2 lagi..
gi le guardian snwg..tak best nya..tak byk choice..ada maybeline,silky girl ngn in 2 it kot...aku pakai yg murah2 jer :) ....

pastu balik gi fun fair..lama tul tak masuk fun fair



tak ramai org sgt..weekdays kot


tgk kosong jer rides..aiman lak takut apa ntah..nk berdukung jer...muzik kuat sgt ke apa
pahtu dah ke tempat lain dia ok lak ..maybe tak suka kot muzik yg menakutkan



aku bwk aiman naik ketapi ni jer...sakit punggung cam ktm lama2 dulu lak rasa

kami try main baling2 gelang tu..membazir duit jer...dapat air mineral jerrrr :P
sib baik tukar token sket jer nk try..


pas balik tu pi doll tomyam....sblm ni dok mkn kat tina jer..suka tomyam tina..kat doll ni asben dah serik sebab sevis dia..tp mlm tadi aku ajak gak gi..kat tina tak brp sedap sgt yg lain2..tomyam jer sedap
mlm tadi org tak ramai..tukang masak pon dok lepak kat luar je..sevis ok la..maybe ritu ramai org ..tu yg derang tak layan kot

kerabu mangga tu sedaaaaappp..pedassss..mmg best..selepas chicken rice shop punya kerabu mangga..aku suka yg ni



aku oder koteow hong kong..sedaappppp..gambar tak serupa kat luar..sbb resolusi hp yg tak bagus..tka penah lagi aku mkn kteow bungkus dlm telur..ni first time..selalu rasa org pecah telur gitu jer
ni gara2 tgk entry cendawan letak gambar kteow hong kong..aku pon tingin nk mkn..org ngndung kan kalo tingin ..jam2 tu gak nak mkn....alasan jer ni

2 comments:

cendawanintim said...

kat sini kuey teow hong kong yang bungkus lam telur tuh ler...sedap kan!

sian lak kat awak kalu saya post n3 makan2 kan...huhuhu.....

mama uzma said...

baru terbaca.
bestnya gi fun fair....

baru2 balik kedah...ada tau pesta fun fair...tapi en abg x bawak...huhu...kata sian kat uzma..kecik lagi...melepas.....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin