baby olimpik | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, August 11, 2008

baby olimpik

date : 09.08.08
time :10.58 ,11.09 am
place : HKL
baby : boy


pas balik JB..ahad mai sini plak..letih mmg letih..tp kena dtg jugak la..pasni asben dah tak da masa




pinjam cap bapak..panasss sungguh



aku dok suruh kak aku operate on 08.08.08..tarikh lawa kan..dia tak mo..takut katanya..
due dia 20 ogos ni...jumaat tu dah bukak 1cm..aku dok harap2 la dia bersalin ari tu..yer la nk amik tarikh cun..tp baby ni tak mo kluar lagi...doc kata nak induce..akak tak mo..takut sakit teruk nnt..so dia tunggu natural la..sabar betui akak aku ni





sakit 2 kali dia cete..2 kali teran..ish tak leh bygkan camner..smapai nk pengsan dia kata..tak dak tenaga..tp alhamdulillah lah seme selamatttt..lega...kluar yg 2nd selang 9 min




ni dia hero2 akak ku....muhammad adam faris dan muhammad amir faris



yg kiri adam..adik..,amir..abang..berat 2.78kg dan 2.75kg masing2..


TAHNIAH AKAK KU...aku panggey baby olimpik sebab lahir masa olimpik berlangsung
aku lak yg berdebar2 skrg ni...rasa cam cepat jer masa...aritu try pegang anak akak pon kekok..keras jer tgn ...dah lupa lah camner nk pegang baby...

6 comments:

NaZa said...

comelnya baby, xsabo tunggu baby ko.

aku pun kekok nk pegang baby. kang tersilap pegang nyaye je.. hihih

feeza said...

bestnyer kembar!!... tp tulah kena tahan sakit...sbb 2 kali...

apapun tahniah kat kakak ana ya..CONGRAT!!!

kak suzy said...

comelnya babies tu..
tahniah kat kakak ana..

Anonymous said...

ni baby kak rohani ke?
camner leh dpt kembar nie?
confius aku...aida..

kirana said...

naza,
ko jgn tak sabo..aku berdebar2

feza,kak suzy
mekacih on behalf kak ani

aida,
hehehe..anak kak aku la..hg jgn konfius...kami pon tekejut..rasanya gen belah tok aku kot yg ada kembar..

kirana said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin