sebagai upah | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 21, 2008

sebagai upah

aritu aku tolong bwk kete asben gi servis..dah dia tak sempat nk pegi..
so aku booking kat seri kembangan jer la....sementara nunggu org sevis tu..aku round2 ler tgk display cabinet derang...terbekenan lak tgk baju racing ...yg satu lagi tu mahai..sbb aku tak bajet nk beli..

so amik yg ni jer la..aku pikir saja nk bg kat asben sbg upah sbb dok nolong angkat baju ..sidai baju..dll lah..saja la appreciate sket kan..bagi dia suka sket..

aku ni nak wat surprise konon..tp tak jadi ler..aku jenis kepoh..
masa asben tepon ...siap ckp lagi aku ada surprise..hehe ..patutnya tak yah la bgtau apa2 kan..kepoh tul



saja dia suh amik gambor tak nak nampak muka..hahaha cam poyo ja..

asben suka sgt baju ni...dpt2 terus nk pakai..

kalo baju BWM lagi best kan..huhuhuhuhu duwet tarak..dok diam2 jer la

1 comment:

nasazfrog... said...

benda percuma mesti la suka kan,,, mesti hal kan.. :)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin