aku tak da idea..jom jwb tag | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 28, 2008

aku tak da idea..jom jwb tag

Aku kena tag ngn kak faina..meh ler aku merapu kat sini

1)5 tahun lepas aku wat apa
5 tahun dulu ek...ermm 2003 aku masih keje di penang ..pastu start 1 oct mula berhijrah ke kl...keje company yg aku keje skrg lah..engineer cabuk ja


2)5 perkara aku wat arini

-bekfes depan pc smbil layan blog :)
-wat keje aku lah..huuh busannnnn
-balik keje amik aiman..layan main aiman
-masak...sidai baju
-tengok tv...
gituler rutin aku..masak tu jer kdg2 bertukar dgn kluar mlm

3)5 snacks yg aku suka

-seme sukaaaa hahaha

4)5 pekerjaan aku penah wat

-Manufacturing assistant...ewahhh cam best jer nama..dgn erti kata lain minah kilang lah haha..keje suka pas habis spm..sementara tgu results... 2 bulan kot keje
-Sales assistant kat kedai borong din alor setar kedah hahaha...ni masa cuti semester rasanya..aku saja ngikut kwn aku keje..best jugak..keje tak yah pikir teruk2...
-consultant engineer kat penang..setahun jer..pas grad terus keje amik pengalaman..tak pilih wpon gaji ciput jer
-design engineer ..skrg lah...dah 5 tahun ...
-pelajar ..bantai ja la ..nk cukopkan 5 jugak kan


Aku nak tag
-naza
-niza
-cendawanintim
-mummysya
-mira

sila menjawab yer ..tq

3 comments:

cendawanintim said...

uihhhhh, soklan mencabar giler nih..larikkksssssss

buzzybug said...

i'll do. later. or, if have time. or if have mood. or if have idea. :P

buzzybug said...

orang dah pernah laa buat tag nie.. nanti kita bagi link. hehhee...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin