melayan anaknya | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 20, 2008

melayan anaknya

tiba2 hari ahad tu asben ajak balik melaka...waduhhhh...guwe baru nk rehatkan diri ...

cam malas nak balik sbb balik skejap ja kan..pahtu nk balik sban semula..penat tu..

sbb nak balik dia kata nk amik kad jemputan nk kasi kawan...huhuhuhu aku ckp jemput mulut jer la...tapi balik tu ada la diskus pasal akikah utk aiman skali





bila dah kat kg..gini la budak ni..beskal besar yg dia nak main

kat umah beskal dia pon ada...tak dak la nak main


tapi comei je dia duduk gini...pandai lak tu control badan dia...



cam awek ngn pakwe jer..mama pon tak naik gini tau ngn bapak..huhuhuuh

1 comment:

KV said...

teringta kecik2 dulu bergendong basikal mcm tu la. Haha

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin