danga bay | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 14, 2008

danga bay

pas jmpa kwn2 lama aku...aku amik asben..pastu gi mkn..then gi jalan2

sib baik la igt lagi jalan kat JB ni..yer la..dulu2 masa belajo nk gi mana2 naik bas saja..dah naik bas tu tak hirau sangat jalannya..janji smpai destinasi..tekan loceng turun

jalan kat JB pon tak la susah sgt ....


sepanjang jalan kan lalu pantai lido..aiman melekap kat cermin jer la..huish dia ni pantang tgk pantai..kolam..apa2 ja la yg ada air


panas silau mama pakaikan sunglass dia....pusing sini jap man..mama nk amik gambo ni



wah aku suka tul gambar ni...anak ngn pak



aiman dah tak sabo tu..tgk dia dah lepaskan tangan nak lari




aku lak kira first time la jugak mai ronda2 sini..dulu rasanya tak siap lagi kot..tak igt lah..



konon berseni habih la ni..amik gambo di celah galang




panas gilerrr..gambo pon dah jadi gelap


gambo tak byk amik kat sini..sbb silau..gambar jadi gelap

3 comments:

ratna said...

amboi..cermin mata dia.. comel. tahan pulak tu dia pakai lama2..

kirana said...

ratna.
ikut mood dia jugak...kalo puji ensem ker..lama la sket dia pakai

kirana said...

ratna.
ikut mood dia jugak...kalo puji ensem ker..lama la sket dia pakai

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin