rajinnya diaaaa | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 7, 2008

rajinnya diaaaa

kadang2 aku rasa aiman dah besar dah...sbb semua dia nk wat sendiri..kalo kite buatkan nnt nanges..nk pakai pampers sdiri,nk cuba pakai baju ,pahtu kalo nk mandi ke nk basuh poops ke..dia bukak pampers pahtu gi buang sdiri ..baju busuk masukkan dalam bakul..

pas mandi nk simpan wayar getah sdiri..pendek kata nk wat semua lah
kalo setakat air tumpah kat lantai ke..nnt cepat2 dia gi amik kain atau tisu lap..bersih la jugak dia lap..kira clear la air2 tu..pahtu kalo sepah2 makanan..dia gi amik sapu sendiri..kdg2 bertambah sepah lagi ada la kalo dia sapu..tp mmg nampak lah kewibawaan nk jadi abang nnt

skrg ni habit baru dia..kalo bapak balik..duduk jer..dia bukakan stokin..bersungguh2 tu tarik nak bukak..pahtu amik stokin gi letak dlm bakul...mama balik tak dak la nk tolong bukak tudung mama pon..hhuhu double standard yer aiman



ni tolong sapu kat umah nenek



leh wat calon menantu tak bujang aku ni :) ...

2 comments:

fizavogue said...

rajin aiman ni... cute..

atty's said...

anak yang baik aiman..nie..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin