di kedai tayar | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, August 6, 2008

di kedai tayar

dah selamat tukar tayar ganti..asben pon tny ler nk gi cari kedai ke nk terus gi kl..
aku suggest gi cari kedai lah..cam pelik ja tgk satu tayar tak sepasang..
hari ahad susah nk cari kedai yg bukak..ni kata asben aku..aku ni cam tak caya..nk gak cuba cari
pegi la kami ke oakland mencari kedai..jumpa silverstone..tutup..jmpa bridgestone..tutup..try carik lagi kedai2 kecik kot2 la ada..sib baik la jmpa satu...selamattttt

masa ni aku dok pikior plan nk ke ikea cam tak jadi ja..yer la dah lewat ..kul 4 lebih masih kat sban..


buruknya tayar tak macth


aiman tak leh dok diam..nk tgk org tu kejekan tayar



kalo dok camni dia ok...aku tak leh tgk ler asben aku simpan misai cam ni hihihhii
dia kata nk wat misai datok K



no bajet for this...ada la yg bekenan..tp no no no..simpan duwett..byk nk pakai utk yg lagi penting....kalo dpt durian runtuh berpuluh2 ribu ..duit dah tau nk wat apa lagi..baru leh beli

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin