dia merayau di klcc | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, August 15, 2008

dia merayau di klcc

jom layan cete aiman jer la
ahad lepas ..singgah klcc..tujuannya nk gi tgk perfect living exhibition....tapi aku jadi tensen kesudahannya..sebabnya..masa masuk jer dewan tu..org dah ramai....ok la lagi..leh jalan lagi..yg tak tahan bila aiman asyik nak kejar budak yg bwk belon..dia nak jugak belon tu..kat mana aku nak cari..jenuh jugak tgk booth2 yg kasi belon..tak dak la jmpa...haru sungguh..

sudah tu..nk kena berdukung jer la..asben la jd mangsa..aku tak larat dh nak dukung
pastu gi tgk booth landskap...dia main air lakkkkk..dok baling batu dalam kolam ..huhuhuu haru tul la...mmg tak leh nk sevey apa pon..tgk booth langsir..penuh giler org..last2 aku jadi tensen..terus kluar..


aiman tak kisah jalan srg2...dia lagi suka..bebas


kalo dah melekap kat satu2 tmpt..mmg susah nk ajak berganjak kemana2..kalo tinggai dia pon dia tak kisah


pastu minat dia terhadap kolam atau tasik atau pantai sgt la tinggi...pantang nampak..jauh mana pon dia jalan menonong ja pi..tgk tu..dia jalan betul2 sipi kolam tu...huish kalo jatuh kaaaa..tu aku angkat tu ngamuk la tu...

ini jer aku sempat snap..lain2 tak sempat...dok asik jaga aiman..bekenan yg wall water features..konsep bali..rm4+++ huhu tak dak bajett la guwe


tgk ni..dia jalan menonong ja pi....kami dok jauh ni..dia tak tau pon kami tak ikut dia..saja nk tgk sampai mana dia nk pegi


tak tau la dia cari apa..nampak tak aiman..kecikkk jer ehe..org yg bjalan pon tgk..anak sapa la ni srg2..kami dok usha ja


pi mana tu aimannnn

ha kan dah kata...dia aim tasik tu

apa dlm fikiran dia tu...ada la tu nk buat apa tu

patah balik cari bahan2 dulu

tak jmpa batu ..

daun pon boleh laaaaa


ni la hasil keje aiman

2 comments:

cendawanintim said...

iman pon ske bawak backpack camtuh kalu gi jenjalan..nati buleh geng nih..

Kasih Aleeya said...

haha..so cute! very independent lah aiman nie.. aunty suker tgk dier jln sowang2 gitu. x panik ker tgk mam x der?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin