bertolak ke JB | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Saturday, August 9, 2008

bertolak ke JB

owh pas ni cete pasal pi jb dan majlis kawen adik ipar aku lah ye...
khamis mlm jumaat tu kami betolak dah kul 9..ding dong sana sini..tu sib baik aku dah pack barang mlm sblmnya..kalo tak mau lewat lagi bertolak

perjalanan berjalan lancar aje..yg tak lancar nya bila sampai jb mencari hotel yg dibooking
kami booking goodhope hotel kat skudai dekat ngn tempat asben kursus..lg satu sbb nk cari rate below rm160 jer..lagipon sbb nk stay utk tido jer..esok pagi nk checkout awal lak tu..rugi jer nk carik yg mahai


aiman mengetest tv dulu

menci tul la..kami smpai dlm kul 12 gitu ler..pusing dah jmpa hotel..nk cari jalan masuk ke hotel tu..gilerrr sungguh..ada la kot 2 3 kali u turn...dari arah utm..ada la signboard tulis 3km utk masuk ke kanan..tp tak jmpa pon jln masuk..pahtu uturn kat angasana...patah balik tka jmpa jugak..akhirnya kami pusing2 masuk kot umah taman ..main cari redah jer..dpt la jugak tembus jln masuk..rupanya kena exit kat tmn ungku aminah..aiyoooo lenkali letak la sign board sket..bengkek jerr...smpai hotel dah kul 1..letihhhh



budak kecik ni sebok test sana sini

dah nyala dah aiman wehhh


bilik kira ok la...not bad jugak walo pon rate murah...kira ok la dari seri malaysia kot

perjalanan bertambah lancar dgn tidonya budak ini sepanjang seremban-JB..fuhh legaaa mama

1 comment:

cendawanintim said...

sonot jenjalan kalu anak tak buat pangai lam kee kan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin