tak dirancang | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 6, 2008

tak dirancang

mmg tak plan langsung nak pegi genting ni..ni seme idea timbul dlm kete masa kat hiway
mak ayah aku kan mai umah aku ..dok seminggu..cian lak tak bwk pi mana2 pon..yer la..asben kene standby last week..balik malam..so mmg tak sempat nk kluar mkn ke apa la..cian lak kat derang dok kat umah ja..

sabtu pon asben keje..so ahad jer la mintak kwn dia gantikan tempat dia..sbb nk gi anto mak ke umah akak lak
plan asal nk gi ikea..pas kete dah pancit..agaknya en ali letih tukar tayar kot..terus tak jadi pi..lagi satu sbb dah petang dan takut jem pulak

umah kak aku kat melawati..so lalu mrr2..tmpt yg satu hala ke sana...genting la..aku pon bg idea pi genting...sepantas kilat jer asben stuju..suka sgt dia ngn genting


belasah jer la pi..ngn sweater apa tak bwk..sib baik aiman bwk baju spare long sleeve..aku sarungkan 2 lapis la kat dia..tu pon menggigil kesejukan

mak ayah pon tak dak sweater....asben bg mak pakai sweater dia..
tu yg kitorg pegi kejap sgt...sampai kul 7 kat genting ..kul 8 dah turun balik..

igt nak naik ngn cable car..tp mak tak sehat..takut jantung berdebar2 lak


aku saja tunduk gitu taknak bg npk perut ekekke...



tgk tu 2 beranak tu..jalan meninggalkan aku di belakang..sob sob sob..dulu tgn ini lah dipimpinnya..skrg sudah berpaling tadah yerrrrrrr
aku bukan nk amik gambar LV ni yer..kebetulan lak...tiap kali snap..beg LV lalu
perasan tak gmba atas pon LV gak..huhuhu

ni la mak ayah aku...first time depa mai genting ni

skema ja kan gamba ehehhehe..takkan mak nk pose over2 lak

abg misai dan anaknya...tembam la bang oiiii


aku amik mesti ada yg tak kena

ni ayah lak amik....perut npk sket je tu

kitorg nak bagi aiman naik rides tp dia cm tak mo lak..cam badmood gitu...tak pa la..lenkali kite pi lagi naaaaa..tunggu adik aiman kluar lah gi sama2

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin