terpaksa duduk kat luar | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, August 13, 2008

terpaksa duduk kat luar

gara2 aiman mula nak wat hal....

masa org nk bagi air minum kat tok kadi..dia pon sebok nak jugak..dah nanges lak tu masa tgh org dok cakap2..terpaksa la aku dukung bwk kluar...masa dia dok luar ngn bapak..dia nampak aku kat tv tu..dia nak masuk dalam cari aku...huhuhuh






dahaga rupanya yer...pas kasi minum..dia nak makan kuih muih atas meja tu plak..sib baik la ada org melayan bukak kasi..tak la malu sgt aku..




hihi..cuba tgk muka aku..cam muka tak puas hati jer...hehe..usha apa tu




makanan malam tu..udang besar best




masa ni aiman ok lagi..dgr kata lagi dok diam jer nunggu majlis abih


aiman nk salam ngn pengantin...nampak cam hantu tak sbb gambar jd blur2 gitu



sebelah aiman tu sepupu asben..dia dok geram bulu mata aiman panjang




nak makan sendiri



mama suap ada la 2 3 suap pahtu mula la dia nk main tabur nasi



lepas2 dah setle dia makan..aku ngn asben nk makan lak..masa ni lerrrr dia nk main air..air tu org letak dlm tong nk basuh tgn..dia suka main tutup buka pili tong tu...aku larang tak heran..bapak larang tak heran...aku angkat..dia nanges..pahtu org dok tgk ja dia dok main tu..aku cepat2 makan..pahtu terus ajak asben balik..aku ni hangin sket kalo tmpat ramai2 org ..dari aku tunjuk kemarahan aku kat depan org ..baik aku balik...


apa lagi bila dah diangkatnya nak balik...meraung gilerrrrrrr...sampai masuk kete dia nanges..smpai muntah lah..huhuhu..mmg sabar sangattttttttt..nak pukul tak sampai hati..plg kuat pon aku bebel la dlm kete..geram ..pahtu masuk keta bg nenen ..senyap la...huhuhu aiman2..tak leh bwk ke majlis lah..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin