menunggu penyerahan kunci | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Tuesday, August 5, 2008

menunggu penyerahan kunci



bila ntah la nak dpt kunci ni....baru ni gi tgk..dah siap semua..dah tak da org wat keje..jalan seme dah siap..gambar kat atas ni..jalan masuk utama yg baru siap..sblm ni masuk ikut simpang lain..tak tau la pas nih..pondok jaga pindah ke belah sini ke camana..aku agak2 jer..
umah aku senang jer nak masuk...turun jer jalan ni..umah 2nd dari jalan..lorong ke brp tak leh bgtau lagi ehehheeh

mailbox pon dah penuh ngn flyers....tak tau lah nk pilih yg mana.aku amik buang jer..sbb dah basah..kalo dpt kunci bulan ni..at least sebulan nk tunggu kalo ada defect nk betulkan ke apa ker..pahtu bulan 10 leh la kot masuk..nk buat itu ini lagi..harap2 sempat la before aku bersalin..


ada kejadian masa pi tgk ni..nnt cete next entry

3 comments:

cendawanintim said...

nanti beraya rumah baru la yer...syiokkkk...!

viruspadu said...

tak sabar nak masuk rumah baru :p

apa lagi ketuk pintu dorg cecepat

best nya

SUZIE APAI said...

wargghhh.....bagus skali...slmt masuk umh baru..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin