rumah contoh | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, August 28, 2008

rumah contoh

**Warning :jgn bosan ...sbb skrg interest aku mmg kat umah sajaaaaaa....blog sapa2 yg cerita ttg decor dsb berkaitan umah
mmg aku terjah :)


tadi pagi cina grill call aku lagi...igt tu aku janji kata nk gi tgk kedai dia minggu ni..igtkan dia lupa..hehehe..aku rasa harus kena amik ngn dia je laaa.

gambar2 di bawah ni bukan aku amik...ni SA dev.yg kasi..sebelum aku nak beli dulu ni...
masa kami pi tgk ..umah ni dah ada org beli..so tak leh tgk la umah contoh


ni type DIAMOND bukak 30x67 ..lagi mahai la...
aku punya lain..bukak 30x60 tp layout plan sama la


ruang tamu..kat bwh tangga yg kosong tu dia wat mini bar gitu

master bedroom..simple jer



kitchen kabinet


wardrobe kat master bedroom


bilik tido 2

bilik utiliti...wat bilik study ok gak

bedroom 3

family area

toilet master room


ada lagi gambar rumah contoh tapi yg dekat bukit mahkota punya..nnt2 la..kalu rajin kalu..aku tepek..

5 comments:

Jasfyra said...

cantiknya umah camni....
nk beli umah dekat bukit mahkota ye?
dah dekat ngan umah saya tu.. :)

salam kenal ye

mummysya said...

kat mana nie....chantek dia punya rumah contoh...

SaDi said...

SSalam ziarah... cantiknya rumah contoh tuuu... besar pulak tuu. sesuai sangat...

Shais said...

salam,

cantik....berkenan pulak.


nanti singgah blog k.

kirana said...

jasfyra,
salam kenal2..ehehe kite tak beli kt bukit mahkota..saja ja pi round2 tgk showhouse..minat.. :) ..umah kat situ cantik2 jugak..kwn saye ada beli kat situ

mummysya,
kat sban2...umah contoh kena la cantik hehe..kang org tak beli lak

sadi,
salam ziarah...
aa umah tu mmg besar..yg sy beli kecik jer..hehee

shais,
bekenan ..jom la dok kat s2 hehehe..kempen mengajak org dok sban lak

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin