2 jam saya tunggu dia dlm kereta | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 17, 2009

2 jam saya tunggu dia dlm kereta

boleh kah saya dikategorikan sbg penyabar?

-menunggu suami di dalam kereta bersama 2 anak selama 2 jam
manakala suami tengah enjoy menonton race motor


masa hari kejadian ni...kami gi kenduri cukur jambul anak kawan aku kat denai alam
sambil2 tu tgk rumah baru dia lah

pesanan asben: jgn lama2 sgt kat umah kwn tu

huhu kalut nk pi tgk motor punya pasal..tak sempat aku meronda tgk rumah kwn aku..
gambar anak dia skpg pon tak smpat snap..

walaupun pada hari kejadian..hujan turun dengan lebatnya
namun beliau sangat gigih nak pegi tengok jugak

nama event ni asia road racing championship
aku tak tau detail..so tgk gambar tanpa caption jer la


Motor untuk dijual..sila la pilih..hihi
marah tuan punya motor nnt




























Perlawanan bermula...brp CC tak tau lah..aku tak amik pot pon




see..org tak ramai pon...kosong ajer..hujannn sapa la rajin nk tgk
tp suami saya rajinnnnnnnnnnnnnnnnnnnn





berpayung bagai..









motor tergelincir licin




"heloooo..abg lama lagi ker"
"jap2..nk tgk xxx CC jap baru nk mula"
"alahaiiii.."
masa dlm kete ni la..aku berperang ngn aiman..huhuhu letihhhhhhhhhhhhhh
dia dok kat depan tu..mcm2 dia buat kat keta..
pastu dia mai blkg..kacau adik nk tido..lompat sana sini
pastu aku marah dia ..melawan..baling selipar kat aku ni
pastu dia mkn apa ntah..dia luah balik dlm kete!
aku naik hangin ok!nanges dlm kete tak tau nk wat cmna..naik hantu dah rasa
pastu baru dia dok diam tgk aku nanges

aku malas nk gi tgk sama asben..nk usung aisya..aiman .ngn hujan2..tak sanggup
tu aku jadi penyabar tiba2 nk tgu dlm kete..tp tak sangka lak smpai 2 jam dia nk tengok huhuhhu
tapi tak pa...aku akan mintak balasan ganti nnt hehhehe...2 jam jugak.. :)

20 comments:

rynas said...

ana selalu anak yg nanges..ni mamanya plak yg nangis. agaknya lepas ni serik kot nanti mama nangis lagi

:: HUSNA :: said...

huh.. kalo tggu smpai 2 jam... mau berasap dibuatnyer...

...rux... said...

huhu sempoi lar seben u!

genny da bomb said...

kalo aku pun harus aku meroyan...eeiiii aku dpt byg cemana rasa nunggu ingat 10min tp jadi 2jam..arghhhhhh!!!!aku yang membaca pun tensiiiii...

NaZa said...

aku baca entry ko ni pun berangin.. hihihi... klu aku, asben masuk kete je, berapi kot dalam kete tu. hahaha

MommyDania said...

uishh! gila sabo. kalau aku dah rempit dengan keta gi alamanda.

bie said...

huhu..tambah betull..mintak jgn xmintak blsn..pau cukup2 hahahaha

arediks92 said...

hahahhha best ahhh lyn trek tu....aku suker gak melayan...tp kalo beranak gitu susah jugekkk sian bdk2 ehh

cikda said...

huish..klu hangin dgn students..blh jugak aku libas2 bontot diaorg dgn rotan..klu hangin dgn suami..tau la aku nak libas kad kredit dia...

my little family said...

wow..mmg sabar betul Ana ni. Klu MA la..try ajak dia balik..klu xmau balik lagi..MA drive je balik. Dia leh tumpang motor kat situ je suh anto balik..hahaha.

shaifulsafar said...

ya ana... anda seorang yang sangat sabar ketika itu....


p/s: kalau saya pun hangin! hahaha

kirana said...

rynas,
tak da maknanya dia nk insaf tgk mama nanges...dia diam sat ja

husna,
sambil ketap2 bibir jugak haha..

rux,
dia cool kite yg hot ni :P

geni,
hihi aku sabar sejam jaaaa..pastu mula la angin2 mai haha

kirana said...

naza,
air mata dah padam api kemarahanku :P

momydania,
bkn tak mo pi mana2..sbb ada aiman..tak sanggup aku berkejaran..ngn aisya lagik
mula tu plan mmg asben nk bwk aiman tgk..tp hujan..tu dia gi srg je


bie,
mestiiiiiiiiiiiiii tuntut haha

jiji,
dulu2 buleh ler aku meneman...

aida,
aku ni kira baik jugak la..hanya mintak ganti 2 jam satu hari nnt (nk gi salon maaa)

MA,
sabaq ngn tak sabaq sama bnyk jer..


Shaiful,
masa tu ja tiba2 jadi gitu

kirana said...
This comment has been removed by the author.
Ibu Emir said...

ni entry lepas geram ape ni.. hehehe..tapibaik nyer, kalau mira, sure dah berdering2 telefon emran tu..tak pun, drive balik terus tinggal dia.. hahahah

PuteriSatu said...

akak nak gelak pun ada na....tapi penah gak jadi kat akak...tapi bukanla gi tengok racing motor...tapi klu akak pun samala...klu anak nakal kemain...akak yang nangis...bukan anak...tapi elokla anak-anak ni klu tengah nakal...kita nangis..dia benti nakal..muahahha...

kirana said...

mira,
sbb mgu sblm tu dah janji dia boleh tgk motor..tu yg kite terpaksa bersabar tu..

k.puteri,
kalo dah tak tahan sgt..air mata ni la senjata..hahhaa

shaifulsafar said...

bagitau kat asben... kalau nak tgk moto, kete. rally ke ape ke... ajak shaiful.... sebab dia boleh tolong amikkan gambo amoi2 yang tolong pegang payung tu dengan ayunya... :-p

kirana said...

shaiful,
sila betulkan niat anda nooooooo...huhu lagik bahaya kalo dia pi ngn geng laki

shaifulsafar said...

kengkadang apa yang dikata tak seperti yang disangka.... kan?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin