Tentang aku | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Wednesday, April 8, 2009

Tentang aku

kengkadang tag juga membantu anda ketika anda tiada idea nk update..
hhehehe ni angin aku rajin nk jawab nih

NAMES THAT FRIENDS CALL YOU:
1. Ana
2. -
3. -
4. -

MOST IMPORTANT DATES IN YOUR LIFE:
1. Tarikh kawen/nikah
2. Tarikh lahir aku dan suami
3. Tarikh melahirkan aiman dan aisya
4. 24 hb setiap bulan...........hari gaji maaaa..

THINGS YOU'VE DONE IN THE LAST 30 MINUTES:
1.baru balik main bowling
2.efiling
3.minum
4.Check email...

GIFTS YOU WOULD LIKE TO RECEIVE:
1. semua suka dan terima dgn besar hati
2.
3.
4.

YOUR FAVORITE HOBBIES:
1. jalan2 tgk rumah org
2. baca majalah..buku kureng sket
3. blogging
4. lately ni suka gardening..suka tgk dan bg idea ja hahaha

PLACES YOU WANT TO GO FOR VACATION:
1. yg sejuk2
2.
3.
4.

FAVORITE DRINKS:
1. sirap limau
2. lemon tea
3. mocha freeze
4. slurpee

THINGS ALWAYS FOUND IN YOUR ROOM:
1. Bed only
2.
3.
4.

FAVORITE COLORS:
1. hijau
2. brown/dark brown/
3.
4.

TOP FOUR HANGOUTS:
1. Jusco S2
2.
3.
4.

Persons U LOVE SO MUCH:
1.parent
2. anak2
3. suami
4. kaum keluarga ku

"THINGS" SPECIAL TO YOU:
1. cincin kawen dan tunang
2.
3.
4.


YOU THINK WILL ANSWER THIS SURVEY:
nak tag bottom 5 commentars blog aku bulan ni

1.cendawanintim
2.k.atie
3.mummy dasy
4.KV
5.k.dinie dinar


REASONS WHY YOU ANSWERED THIS SURVEY:
ikut angin aku..kalo rajin jawab..kalo malas..berkepuk la dlm draft tu
Mai..aku dah langsaikan tugas ko..

5 comments:

genny da bomb said...

aminnnnnn..aku tak kena wakkakakkaa

atie said...

ahaks...kena tag la pulak..hihi

azreen said...

hahahaha....jwb tag ek ana...okla tuh.... :-)

ANAKIRANA said...

geni,
selamat la hang...

k.atie,
buat homework ya k.atie.. :)

azreen,
haha ikut mood....awk lama menyepi?

diniedinar said...

nak jawab tag..nak jawab tag..nak jawab tag..bak jawab tag...

tungguuuuuuuuuu....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin