Menyahut cabaran tapi tak ikut arahan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, April 2, 2009

Menyahut cabaran tapi tak ikut arahan




Ini ada lah gambar pada tahun 2006 .masa ni aku mengandungkan anak pertama ku,aiman.
Aku letak gambar ni kerana suami ku kelihatan kurus pada masa ini.
bukan saja kelihatan tapi sememangnya kurus.
Tujuan kedua aku letak supaya suami ku dapat mengimbas kembali 'kehenseman' nya masa dia kurus dulu.hiks...suamiku jgn mara!





En.Shaiful sila jangan marah saya kerana tidak mengikut arahan tag,tetapi hendaklah berterima kasih kpd saya kerana menjawab tag anda mengikut tema tp tak ikut arahah kerana arahan yg sebenarnya seperti dibawah



Instruction:
Go to your photos folder in your computer. Go to the 6th folder of photos. Go to the 6th picture in that folder. Put the picture on your blog and a description of it. Invite six friends to join the challenge. Link them in your blog and let them know they have been challenged!

saya tak amik gambar dlm 6th folder,6th pic hahahaha
Arahan yg last sekalik pon saya tak mau buat..kerana saya memahami perasaan org yg kena tag :) tetapi jika anda yg membaca entri ini ingin membuat dgn sukarela..saya sgt bangga dgn anda!

4 comments:

KV said...

ahahaha..main hentam jek ana. Takpe, janji ada gambar.

my little family said...

Ana, TQ..nanti MA suh adik MA email direct kat Ana. Dia ada di Puchong tu. :-)

kirana said...

kv,
tu la..janji ada kan

MA,
ok dah dpt emel dia..

shaifulsafar said...

tak pe, asalkan ada feedback sudaaa...... terima kasih ana.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin