Quickie update | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 13, 2009

Quickie update


salam dan hello utk kwn2 mama semua...
ni aiman nk pesan ni..mama pesan..dia kata..

"tak sempat update blog..sbb ada training.."
"dia kata lagi..tak sempat nk menjelajah dan tinggalkan jejak kat rumah2 kwn dia"
"pastu dia kata nk update cerita melawat melaka dlm 10 min sahaja"
"tidak lupa jugak cerita mama bergaduh ngn aiman smpai nanges di sepang "

tu ja..igt tu pesanan aiman..
bye2 semua..mama kirim salam mmmuuuuuaahhhhs!
tengok la..kalo2 esok ada updates..tu pon kalo mlm ni mama sempat pegang notebook..

5 comments:

Mummy Dasy said...

Mama x sempat update...aiman jek ah uodate hihhihi

rynas said...

patutlah umah mama aiman sunyi jerrkkk rupanya tak ada org. Aiman gaduh aper ngan mama??

kirana said...

mummy dasy,
aa wakilkan jer..hihii..

rynas,
huhuhu letih la ct...letih berperang ngn kenakalan dia huhu

genny da bomb said...

fuhh dasat aiman pandai memblog plak dia skang ye...pandai dia naip tinggalkan pesan mamanye...kekkekekekekke

genny da bomb said...

aku ingatkan hang cuti tak update smlm hehehhehe...ces macam aku update ari2 blog aku kan kekekeke

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin