kami lah juara! | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, April 9, 2009

kami lah juara!

Berita agak tak terkini
Semalam satu pertandingan persahabatan sempena meraikan kejayaan mencapai KPI utk Quarter 1..kira KPI dah meet la hehehe so leh gi hoyeh2
kali ni kami memilih utk tidak makan2..kerana sudah jemu dgn makan2...dan takut menggemukkan maka bowling adalah pilihan selain menyihatkan badan dpt jugak menguruskan lengan :P

perlawanan kali ni gabungan grup layout dan design sahaja.
Aku dgn sukarela menjadi AJK utk pertandingan ini dan dibantu oleh kak Tuuuut dan k.imah.


dua gadis ini tgh memikirkan nasib mereka di gelanggang nanti



hadiah yg menjadi rebutan hahahahha...cuba teka hadiah apa dlm kotak tu..jgn scroll down dulu!



ni dia lawan kami..GROUP B



haaa mcm ni baru ada gaya nak menang kan..hihi
musuh di Group B kata...kami hanya menang gaya...ok meh kite tgk!



lontaran penuh gaya si baju purple..adalah masuk longkang?hahahha



bola kuning tu bukan bola aku yer..aku guna bola hijau no 11..haha so siapakah punya bola dlm longkang itu?



mr Y menunjukkan kehebatan..tp mmg terror pon..kira ni tiang seri grup musuh la




tonggak negara grup kami ..si Y jugak..




go!go!tonggak kumpulan kami



sudah tiba masa pemberian hadiah...cewahhhh aku dah tau sapa menang..
cuba teka?

tudiaaaa lonjakan keriangan ...best bowler hahahahah



dah dpt agak ke blom...sapa menang..


kecoh tul makcik ni..menari apa tu ana ooiii





kami lah juara!



tak lupa jugak hadiah utk pihak musuh yg dpt naib juara
ahaaah...kumpulan pon 2 saja..ekekek..seme menang la kiranya


tak sabar dah tu nk bukak hadiah..aku tau depa nk apa

masing2 dahaga..carik air lah

membuka hadiah yg dibalut sendiri ekkekeke
ok..dah habis cete..yg penting happy..
pasnih kena btungkus lumus utk Q2 pulak
well...my score biarlah rahsia...tp bukan nombor terakhir yaaa...
hahah sapa tau dok dendiam...k.imah..diam2 ya..
owh k.imah best bowler antara perempuan2 kami ni ha

11 comments:

bie said...

walaupun xmenang brg letrik...dpt air tin pun jadi la hihihihi

NaZa said...

jeles2 aku xleh join. huhuhu

arediks92 said...

ahhahah aku tergelak tgk gmbo ko yg menari tu..wakaka

k.imah said...

Boleh dijadikan acara bulanan ni...lps semua tension ... mcm ler tension kerja sgt..hehehe..tp pg ni bgn abih lenguh2 satu badan...

MommyDania said...

err..apa korang dpt sebenarnya? ke aku yg rabun xnmpk nih? hehehehe

kirana said...

bie,
sib baik dpt gak tu :P

naza,
lepas ni ko kan jeles bersiri2 lagi dgn xtvt lain

jiji,
ha aku tgh kalut apa ntah :P

k.imah,
pasni tensen nk pikir ip lak nih

mommydania,
sah ko rabun!hahaha
dpt hamper jer ..

diniedinar said...

ana, dgn pengalaman sbg ajk tuh.., lepas ni bolehla jd penganjur bowling antara bloger ek..

arediks92 said...

menarik gak tu kak dinie..anyway...selamat berkenalan

genny da bomb said...

kalo aku main..aku rasa aku ratu longkang gak kot hahhahaha..

best kan mende2 camni..opis aku ni..pun asik makan2 jugak..tapi nk main camtu pun kena ada makan gak hohoho

Anak Pendang Sekeluarga said...

Salam,,,wah lama mencari ,akhirnya jumpa jugak orang pendang.....wah3

kirana said...

geni,
skali skala buleh la..slalu mau nk kena lempang ngn big boss hihi


anak pendang,
dok carik org kg ker?

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin