Bersiar2 di Taman Merdeka,Melaka | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, April 16, 2009

Bersiar2 di Taman Merdeka,Melaka

pas turun taming sari...tuju ke sini pulak..sbb
kat sini ada parking,nk pegi naik bot..panas...nk masuk dataran pahlawan..susah parking
makanya..berjalan2 aja di sini..haha


taman merdeka namanya..first time jugak aku dtg..kalo tadak anak..
tak sampai lagi kot sini ..ni konon2 nk tjuk kat aiman la ni



haha kali ni..aisya letak dlm stroller pulak..sbb dia tgh tido masa dlm keta..
nk kendong tu rasa cam takut aisya panas lak

aiman..ni kapal terbang tau...




ada benda aku muskil..nnt aku tny kat bwh entri



ni meriam ya aiman..







ni kereta bomba..
huish sib baik ketiak kamu masih suci tulus...hihi
membawa anak yg aktif berlari ke sana ke mari ke taman2 adalah sgt tidak sesuai jika anda tidak mahu berpeluh bagai mengejar mereka di taman.
eh soklan aku...mcm mana berat kapal terbang dikira?
mcm mana ditimbang?

5 comments:

Wanie said...

gambo last-aiman posing ala2 hero hindustan gitu!nih misti byk teman mama dier byk tgk cter hindi kt tv:P

ana,nnt aku link kn ko dkt blog aku.

Wanie said...

gambo last-aiman posing ala2 hero hindustan gitu!nih misti byk teman mama dier byk tgk cter hindi kt tv:P

ana,nnt aku link kn ko dkt blog aku.

genny da bomb said...

timbang cemana?bungkus kapal terbnag tu,pastu angkat..hihihi..mcm timbang guni plak..kekekke

p/s : aku pun tatau cemana kekdahnye..hihi

cikda said...

guna prinsip archimedes kot..cam xbetul jek aku eja..

ANAKIRANA said...

wanie,
weh aku tak sempat layan tv pon skrg ni :P


genny,
tu la tu aku tercarik2 jawapan

aida,
lupa dahh prinsip cmner tu...igt2 lupa

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin