April bulan pertambahan umur | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, April 1, 2009

April bulan pertambahan umur

seee...belom lagi sampai tarikh bertambahnya umor aku...
dah dapat hadiah
wah dgn besar hatinya aku nk tayang

nampak tu..jgn buat2 tak nampak lak :)


leh redeem voucher jusco ..ok la kan..smthing is better than nothing ..(hiiks dah kluar dah slogan )

bulan ni jugak duit aku akan kopak (bday dia 2 hari jer beza)..
aku lak tak mo hadiah apa2 dah..cewahh sbb dulu masa anni tak bg apa pon kat dia..

kira ni hadiah 2 in 1 la nooooo..kite kena berjimat cermat..jgn lupa 2 tabung kite :)

11 comments:

my little family said...

Ana: MA plak 28 April ni..kekeke..

genny da bomb said...

hehehe
aku dh selamat menggunakan beberapa voucher yang dpt sempena besday dari jusco tu..byk yang free with purchase..ada yang less sket..camtu je la..yang aku pakai..kfc,baskin robin jek..hihihihi

kirana said...

MA,
laaaa kite sefamili la jawabnya hehehe


genny,
asben aku dpt la yg jusco tu..
cam hang tulis tu la..

cikda said...

haha birthday mmg best..umur bertambah tu yg xbest..

buzzybug said...

berapa nilai? masih RM50?

gadisworld said...

sama bulan ker ngan hubby? eee..sama ler kita..gadis 23 march, tunang lak 25 march :D

diniedinar said...

takpe..yg bertambah cuma angka.. yg penting menten gojes.. mama vogue ;P

genny da bomb said...

weh ana..hang wat tabung apa ng laki hang..bagus sungguh hampa siap menabung kekekekkee...

kirana said...

aida,
asal tak tolak ek umor :P

niza,
iyo la..tak da maknanya nk increase ..

gadis,
aa sama ..beza 2 hari jer

k.dinie,
tu la kena berusaha dgn lebih utk menten hahahaha

geni,
hihihi lawak la..tabung tu la..yg aku bgtau hang dulu

my little family said...

Ana, klu dok dekat2 ni leh kirim2 kek ni..hahaha..

kirana said...

MA,kirim ikut emel jer la :P

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin