BASIKAL MERAH DI S2 CITY PARK | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Wednesday, April 29, 2009

BASIKAL MERAH DI S2 CITY PARK

ini kedai basikal .cuba lihat ,geni..ada tak jual mop??


kami datang sini..nak repair basikal aiman.tayar kecik nya dah patah.so,nak ganti baru la.
patah sebab budak2 besar naik main .yer la datang ramai2 rumah kite ..tak kan nak marah bebudak main..biar jer la..


mesti bergambar utk blog mama dulu :P
dah lama beli basikal ni..aiman tak reti kayuh lagik..beli masa dia setahun lebih kot
guna duit tabung siling haha yang aku wat contest dulu
jumlah nya melebihi utk membeli sebuah basikal..ehhe



bergambar ngn adik..mama malu nak interframe..ahhahaha malu gedik namanya


ajar anak kayuh..dia reti kayuh sket2..tak reti nak kayuh satu pusingan tu





aiman dah besar nnt jgn lupa mama ngn bapak tau..tgk ni..bukti nak bagi aiman melangkah lagi panjang hehehe
go aiman go!
sebenarnya plan bawak basikal ni supaya dia tak mau lari sgt ..
so bapak ngn mama leh jalan rileks2
dari garisan ni...kite target sampai kat bapak
yeay sampai jugak...tp kayuh sket2 lah



tapi cubaan nak berjalan rileks hanya bertahan hanya seketika.
selepas dia jmpa tasik ni...dia mula lah tinggalkan basikal dan larik turun nk pi dalam air tu..huhuhuuuh
pastu berlari2 lak berkejaran lah bapak
mama duduk setempat ngn aisya jer
aktiviti menjimatkan wang...kalo gi jusco..mau duduk berejam kat tempat game tu.

4 comments:

KV said...

kayuh jgn tak kayuh!!

rynas said...

Durrani pun tak pandai kayuh basikal...tolak ngan kaki jer. ntah bila nak pandai

:: HUSNA :: said...

nnt nk belikan adam basikal jgk.. tp tggu dia 2 thn dulu.. skrg kaki x smpai lg..

kirana said...

KV,
LETIH ORG YG MENOLAKNYA KV..HAHA NK TGU DIA KAYUH TU SKET2

RYNAS,
NNT2 PANDAI LA TU..BG MASA KT DEPA CEWAHH


HUSNA,
BG NAIK BASIKAL 3 RODA TU DULU

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin