Kejar mengejar di S2 city park | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 3, 2009

Kejar mengejar di S2 city park

rasanya aktiviti mcm ni kena jadikan rutin
almakum la..umor makin bertambah..
kesihatan kena jaga

ni cerita last week..saja2 singgah taman kat s2 ni..dah lama tak pegi
aiman la ..nampak taman jer..nk turun keta...




okay bapak ..jom kite lawan..sapa lari paling laju



penat tau kejar dia..aku tak terkejar..mmg ketinggalan kat blkg jauh giler




kira hampir satu taman ni pusing lari..kira macam jogging la jugak









tgk..jauh tak depa tinggal aku 2 beranak...
mmg berpeluh dan penat lak rasa sbb dah lama tak jalan jauh2
tp bagus jugak..bapak leh exercise..


tp pasni maybe kena pakai sport attire la..sng nk lari kejar
so..may be this week pegi lagi ker?
ermmm tgk keaadaan cuaca..masa dan aktiviti lain

5 comments:

cendawanintim said...

lain kali kena pakai track suit la jawabnyer!

shaifulsafar said...

wah...bestnyer playground & garden kat S2.....

p/s: seronoknya kalau bawak kamera + zoom lense...

diniedinar said...

seronoknya..ramai orang jog/walk ptg2 kat sana. kak dinie (yg tgh menguruskan bdn ni) ada pegi taman kat kawasan rmh kak dinie tp xda org la.. takut nak pegi lg maklumlah skrg ni byk org menyamun

kirana said...

cend,
aa mama ni pon nk kena beli sportshoues baru la gamaknya,..hhehe

shaiful,
sedekah la camera awk yg tanak tu ekkekekkeke kami pakai cemera kecik jo

k.dinie,
kat sini mmg meriah..ramai jer petang2..
k.dinie..sy tak leh nk tinggalkan jejak jugak la..kat chatbox pon tak leh..apsal ntah..

Mummy Dasy said...

bestnye..dah lama x g beriadah cam gini

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin