Berbalik ke layout asal | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Friday, April 3, 2009

Berbalik ke layout asal

sepantas kilat aku tukar ni..hehe..kesian kat kwn aku sakit mata nak baca
uols tak komen ...aku igt ok la..rupanya loading slow ek...


ok..thanks for the comment ..

apa2 pon boleh komen...saya akan response kpd semua komen (positif negatif kritikan pujian kejian cadangan etc) krn dgn cara itu lah saya leh berkomunikasi dgn lebih dekat lagi dgn anda.
tp lagi baik jika letak nama..senang saya nk comunicate

9 comments:

genny da bomb said...

legaaaa..bukak2 terus nmpk dah kali ni..kalo takkk..aku kena highlight tau nk baca hang tulis apa..kalo tak nmpk gmbr je laa...hehehe

shaifulsafar said...

gelapnya dunia... ada cahaye disebaliknya.... :-)

ANAKIRANA said...

genny,
awat la hang baru bgtau...hehe pc aku kat opis ni laju giler..sepantas kilat kuar..ceh nk riak tu.. :P

haiful,
hitam itu menawan..ada misteri di sebalik kegelapan..tudiaaa kau berfalsafah dah

shaifulsafar said...

ana....

menghargai dan mendoakan kebaikan pemimpin tu kan amalan yang baik....

sebab mungkin kita pun tak mampu nak pikul, ape yang dia pikul.....

ANAKIRANA said...

baiklah en shaiful
terima kasih krn mengingati :)

Fiena said...

ala.. tp aku suka layout lama gak.. aku slalu buka kat umah.. laju jek (ada gak unsur2 riak disitu, ahaks)

my little family / kaftanbatik said...

betul3...layout dulu ambik ms sket nk clear..ingat pc MA je yg prob... hehehe

genny da bomb said...

amboi riak takbur ye...opis aku tu mcm2 block tu yangn tak bape nk laju suma benda..tensi jek..image pun kadang kena block..kalo aku bukak forum kat opis nk tgk design kc pun nmpk pangkah jek..tensi tol opis aku tu...muahahhhaa..

sll laju jek nk bukak pape..fotopages pun kalo images yang dibesarkan tu pun nmpk pangkah..huhuhu

ANAKIRANA said...

fiena,
aku pon hehe..suka coklat n hijau
tp tak pa la..loading slow pon tensen..laki aku pon dok komplen gak

MA,
ehhe asben ada gak bgtua kat umah loading slow..tp tak le slow sgt..tu wat bodo jer dulu

geny,
datang opis buat keja hahahah..sapa suruh bukak mcm2..kang dah kena block

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin