serupa tapi tak sama | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Thursday, April 2, 2009

serupa tapi tak sama

gambar living kat kuarters tnb tampin ..masa ni thn 2006
kuarters lama 10thn lbh dah kot..hiks tak lawa....(jahat tu sempat lagik nk kutuk)

gambar famili hall umah skrg..cuba tgk..guna semula bahan2 kat atas tu
yg beza cuma langsir ,tv tu yg guna kat kuarters gak (letak dlm bilik tido)
kalau ikutkan aku nk tukar jer rak tv tu ke rak ikea yg simple tu..
hehe tp asben tu penyayang barang2 dia..so pakai la sampai reput kot gamaknya
kat kuarters tu skrg asben masih menghuni sekali sekala masa dia stdby
tak tau la skrg dah rupa rumah ke idak..
masa mula2 masuk umah tu..nk pengsan tgk...ada tempat utk tido ja...pas di makeover ..jadila seperti diatas tu..cat tu aku tak suka..tp dah default cat color tu..pintu color biru..aduh lawak la..jgn marah la suami saya...saya jujur berkata2 :P .

10 comments:

diniedinar said...

ok la tu ana.. dlm 3 thn dah ada perubahan ketara. yg penting skrg dok rmh sendiri.cam kata asben k dinie, kalau apa2 jd sok, dah ada bumbung utk anak2 :)

Shada said...

salam ana,

lamanya akak tak ke sini...soriii.

dah besar baby aisyah....comel.

wahida said...

ana,
takyah beli ikea pon takpe..kualiti bukan sesuai sangat ngan iklim kita..beli cavenzi punye pon cun jugak..harga pon reasonable.

Anonymous said...

bersyukur la husband u dapat gak quarters...takyah kutuk2 quarters TNB...ramai lagi orang memerlukan kalau u taknak...mana hubby u keje? TNBD Tampin ye?

my little family / kaftanbatik said...

Ana: arini kita sama2 pakat tayang gambar umah.hehe.. MA tayang gambar bilik tdr impian..berangan jek lebih tp..hasilnya nanti xtau la mcmana..kui2..

my little family / kaftanbatik said...

kat sana ada cavenzi, syok la..kat SP ni xde..IKEA ponn..huhu...

ANAKIRANA said...

k.dinie,
alhamduillah..ada rezki utk anak2

dr,
tu yg jadi kayu merekah agak ek..sbb sini panaskan..
cavenzi mmg murah...nnt leh gak usha kat sban bila nk beli nnt..haha tak tau bila nk tukar tu

anon,
aa bersyukur la dpt jugak kan,
sy compare ngn kuarters tnb tmpt lain yg lawa ..thanks for comment

MA,
hiks..tak per sama2 tayang...dah kite excited bab2 gini..

najwa said...

ana, apa kata hg tuka kaler font or background kaler kt blog hg nih..waduh-waduh..kok kecik besar mata aku mau baca..hihi..

ANAKIRANA said...

najwa,
ko nampak background color apa?hitam ker?kalo hitam tu lom abih loading la tu ..

nnt la aku tukar plain white la sng..laju sket loading

genny da bomb said...

ana..aku pun nmpk hitam..kadang2 aku highlight je baca sbb lmbt loadingnye hehehhe...sebijik susun umah lama ng baru tu hehehehhehe...laki aku pun nk angkut kabinet tv skang ni..aku takmo sbb dh mcm2 corak ada kat kabinet tu(nuqman conteng)..dia kata takpa la letak kat famili hall..huhu..angkut je la..agaknya cam laki hang la nk bagi reput baru nak beli lain...hihihihiihi

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin