kenapa lelaki perlukan perempuan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Thursday, April 9, 2009

kenapa lelaki perlukan perempuan


this is the answer.

cuba tgk tu..berapa keping borang aku nk kena isi?
7 keping = 7 tahun dia tak declare income
1996-2002
tu org lhdn call suruh gi amik borang..dan isi..tak boleh nk guna e-filing lah
jadi aku lah merangkap secretary nya kena isi segala jenis

aku rasa aku nk caj sekeping rm10 jadi la

smlm lhdn bukak kaunter kat mimos,tp derang just tolong utk e-filing dan lain2 masalah berbangkit.kalo tak..mau aku serahkan borang ni ja bg depa isi hihihihi

6 comments:

MommyDania said...

aduss..tu kang bpe RM nak kena sumbang tu nanti? tidakkk!!!

kirana said...

momydania,
declare ja kot..rasa cm tak byk kena..
senang tul jd org laki..seme pas kat pmpn huhuuh

NONIE AZIZ said...

hikhikhik..selamat mendeclare la...

diniedinar said...

huhu..samalah cam hb k dinie..dr dulu isi borang sampai skrg efiling pon a-kaakkkk jugak yg kena. iskk menci!! mintak upah jgn tak mintak

SaDi said...

sadi pun pernah buat untuk 5 tahun terdahulu... tapi bukan bos punya... SUAMI SENDIRI punyaa!!!!!! aarrrrrrggghhhhh.... tension giler masa tuuu....

tips: kalau yg untuk bos ni... biar buat dia kena bayar cukai yang banyak... baru dia tahu betapa pentingnya declare setiap tahun tau...

kirana said...

k.nonie
kite ni semut merah jer..declare ke tak declare ke..tak rugi pon negara :P

k.dinie,
tu la tu..dia dpt EA pass kite ja

sadi,
hiks..ni mesti salah paham ni..'dia' tu asben ana la sadi :)
wife kan = secretary

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin