KE MANA PERGINYA RM90 SAYA | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA
Generated image

Monday, April 27, 2009

KE MANA PERGINYA RM90 SAYA

sebenarnya cerita ni nak publish jumaat lepas :)
yer la hujung2 bulan kan..mula nak kira2 duit dalam wallet haha

hari khamis lepas aku gi guardian kat giant kinrara.aku benci masuk guardian.
sebab nanti mesti aku akan melencong beli menda lain...

niat suci aku pergi nak beli sebamed cleanser untuk aisya.
Kulit aisya sgt sensitif..macam2 dah naik kat badan dia tu..merah2

pastu beli nappy cream tu ..utk sapu hari2 kegunaan kat rumah pengasuh
mcm2 jenis dah try..murah ke mahal..semua dah beli



sebenarnya aku bukak bentang ni sbb nak kira check balik barang aku beli huhuhu
tgk resit ..tekan calculator kira balik ahahaha kot2 la salah kira kan..
penah jadi kat jusco..salah kira terlebih rm70!

dalam gambar ni ..yang penting hanya lah sebamed dan purreen nappy cream tu jer
yang lain2 tu hasil sampingan aku meronda

dah alang2 ronda kat rak ubat2..aku amik la keperluan utk simpan in case kecemasan
minyak cap kapak ,panadol utk asben,plaster luka comei utk aiman dan aiysa,yg satu lagi utk letak dalam handbag.


masa nak bayar..aku dah takut terover bajet..sbb dalam wallet hanya ada RM90
total barang kat atas (plus my pampers) =rm81.10
huhuhuhu...nilai duit skrg sangat murah ...sket ja barang aku beli rasa

ada balance rm9 lagi kan
pastu aku terjumpa case ni lak
aku pon beli...


rm4.90
berapa baki yg saya ada skrg?

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa saya rasa menyesal masuk guardian


ni ler hasil nya.... senang nak bawak travel ..nak blik kg ker..angkut jer letak dlm beg

minyak gamat tu penting gak tu


aku menyesal kerana..kalau lah aku tak pergi guardian hari khamis
mungkin duit tu buleh aku shopping baju yg murah giler pada hari jumaat tu..(isetan ada clearance sale)

owh lagi satu...pada hari jumaat tu..kami pergi robinsons pulak (rm50 dalam wallet :) )..lagi la sy menyesal kerana di situ ada sale 20% utk brg2 baby...saya beli lagi sebamed tu..huhuhu ruginya beli kat guardian tak da sale...

menci lah..shopping di hujung bulan memang menyakitkan

7 comments:

KV said...

hihi..akak nak tergelak jer. Sbb akak pun slalu mcm tu. Haha

nabihah82 said...

rm90...boleh beli baju lawa2 uat g keje tu hihihi...mmg slalu kena...dh beli2 ..tiba2 kat tmpat satu lg ada sale..lg murah...hampess

ANAKIRANA said...

KV,
TENSEN SEBENTAR HIHI..


BIE,
TU LA..HAMPES SUNGGUH..GERAM2
SALAH DIRI NI JUGAK SBB GELOJOH NAK BELI :p

Mummy Dasy said...

hehehe sama ngan me klu shopping tanpa Mr.Hubby sll terover

ANAKIRANA said...

mumydasy,
sbb tu kite limit kan duit dlm wallet haha

E`n1x said...

alamak, the pooh pouch is cute! i'm looking for one to sumbat all the small items together, it takes forever to locate small items in my humungous bag, haha

ANAKIRANA said...

EN,
HAHA..GO AND BUY 1..MURAH JER..MACAM2 JENIS DESIGN ADA

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin