tiada lagi alasan | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Friday, April 10, 2009

tiada lagi alasan


the item was arrived




cuba teka apa?hish suka nau suh uol berteka2..
ok tak yah susah2...tgk jer last pic tu..dah boleh tau pekemenda itu




beli dari sini


nnt aku post gambar percubaan memakainya.
sbb beli ni igt nak wat keje2 rumah smbil dukung aisya...cewahh konon
sbb dia nak org ada disampingya jer..nk tinggal gi masak pon tak boleh..kena tunggu dia tido baru boleh wat keja

kite tengok ..harap2 aku tak hangit macam t**k ayam :P

2 comments:

my little family said...

ana, brapa RM baby carrier tu? ok dak guna tu? kehkeh..gatai mulut pulak p tanya, mcm nk guna lagi..hehehe..

kirana said...

MA,
RM60 ,hehe apa salahnya beli siap2 utk adik anis..
saya dlm proses menyesuaikan diri lagik..so nk komen lebih2 tak berani

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin