Rumah contoh bukit mahkota | CORETAN MAMA AIMAN & AISYA

Monday, April 20, 2009

Rumah contoh bukit mahkota

hobi aku suka gi tgk showhouse ..tp kebanyakan showhouse..kamera tak leh bwk masuk...tak leh amik gambo lor..
tp yg ni sbb showhouse dah lama kot..boleh jer aku klik2..
dah lama dah pegi ni..thn lepas rasanya
rumah ni pon dah habis jual

saja letak sbb nk tjuk kithen kabinet kat mama aqilah tu


ruangan bwh tangga..kwn aku buat mcm ni RM700 rasanya

living









ni la dapur nya..tp rasanya umah kwn aku ada pintu kot kat tepi tingkap tu

owh sy sgt suka walnut color

master berdroom
wardrobe
ni la rumah kwn saya tu ...hiks..(gambar dicurik dari emel zack)
**kalo nk copy gambar..sila credit kpd saye ..tq**

4 comments:

shaifulsafar said...

rumah cluster kan?... kalau tak silap harganya tak sampai 200k...betul ke ana?

kirana said...

yup..tepat skalik

my little family said...

cantik2nya umah... ish..klu la banyak duit..leh berangan lebih2 nih..hahaha

PuteriSatu said...

waa...KC dia memang lawa la na.....akak suka kaler putih or krim..tapi tuhla nak maintain tu sakit sikitla...cam la rajin benor nak mengilap dapur...hiks....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin